PROJEMİZİN HEDEFLERİ ŞU ŞEKİLDE BELİRLENMİŞTİR.
• Oyunlar sayesinde geçmişle gelecek arasında köprü kurmak,
• Farklı kültürler ve dil yapılarına sahip öğrenciler ile dijital oyunlara alternatif bir oyun havuzu oluşturmak,
• Öğrencilerin web 2.0 araçlarını aktif olarak kullanmasını sağlamak,
• Öğrencilerin fiziksel bilişsel ve psikomotor becerilerini geliştirmek,
• Öğrencilerin akranlarıyla, büyükleriyle olan iletişimini daha sağlıklı hale getirmek,
• Milli birlik ve beraberlik duygusunu oyunlara taşımak,
• Her öğrencinin kendi kültürünü kendi oyunlarını daha iyi tanıması ve tanıtmasını böylelikle akran öğrenimi ile yaygınlaştırmak,
• Materyal hazırlama içerik üretme gibi hayal gücüne dayalı düşünme becerilerini geliştirmek,
• Oyunlar içinde bir farkındalık yaratmak,
• Tasarım becerilerini geliştirmek,
PROJEMİZİN SONUÇLARI ŞU ŞEKİLDEDİR
• Öğrencilerin kendi kültürlerinin farkında olurlar.
• Öğrenciler sanal oyunlara alternatif oyun arşivi oluşturmuş olacaklar.
• Arkadaşlar ile iş bölümü yapmayı öğrenmiş olacaklar.
• Öğrenciler farklı ülke ve kültürlerle etkileşim kurmuş, yöresel oyunlarına aşina olmuş olacaklar.
• Tüm proje sınıfları farklı yöresel oyunları öğrenmiş olacak.
• İçsel tasarım becerisini ortaya çıkaracaktır.
• Ortak bir şeyler yapmanın mutluluğunun fark etmiş olacaklar
• Yerel girişimcilik ruhunu kazanmaya katkı sağlayacaklardır. Oyunlardaki takımların ruhları, birliktelik, paylaşım, disiplin, kazanana saygı gibi değerler içselleştirmiş olacaklardır.